SHAVE
DATUM: 2008-12-03 | KLOCKSLAG: 13:16:19

Shava benen är livsfarligt!" Efter varje gång jag har rakat benen ser jag alltid ut som en krigskadad. Blodet forsar och ännu en till sårskorpa ska ta plats på mina ben/fötter. Dock så har jag fått för mig att jag ser jäkligt hård ut med mina ärr. Ett i pannan, ett ovanfr övre läppen och ett under undre läppen. Sedan alla mina tusen på armbågar, knän, ben och fötter. Ser nästan ut som James Bonds härdade kropp. Om int annat så känner jag mig som 007s härdade kropp just nu. Känns som om ett tåg har kört över skallen och kroppen, sedan backat tillbaka.



Blev inget jobb idag heller då jag precis vaknat och duschat. Skulle egentligen tvätta, men fick mig inte till Ica igår så jag har ändå inget tvättmedel, men funderar helt ärligt på att ta min härdade kropp och promenera till Ica och handla lite. De måste vara något som går nu alltså. C ligger hemma hos sig och är nerslagen som en klubbad säl och jag ligger här. Elin är väl på bättringsvägen men hela Xet är också hängiga. I morgon måste jag nog dock pallra mig upp, måste som sagt ha ett jobb. Nästa vecka kommer att spenderas mesta dels i Umeåtrakterna för att förhoppningsvis försöka kränga på folk tidningar. (Hoppas inte rosenrot då mitt trix inte funkar om jag ska säga "Jag har aldrig varit förkyld sedan jag började med Rosenrot" och sedan snora till ordentligt.) Kan någon bara ge mig ett jobb snart? Orkar inte ligga hemma och ha ångest över om jag kommer kunna betala hyran. Är inte särskillt taggad till att pendla till Umeå varje gång för att jobba, lite lätt drygt faktiskt.
Förstår inte hur folk kan gå hemma frivilligt, skulle bli galen!

Nä fan! Nu måste jag rycka upp mig. Ska skruva upp det sista på bokhyllan och mata upp nå saker i den, sedan ta en promenad och handla. Måste även käka något, blir nog VBostmackor och Té.
Förhoppningsvis så ska jag väl känna mig piggare ut av det, så kanske det blir en sväng till Urs om de vill ha påhälsning.

Nu var man i alla fall tillbaka i Rönnskärsandan. Då ser man ut såhär tillslut




Dagens låt:

Beyonce - Halo

Kommentarer
Postat av: Poca

Sweet bild....

2008-12-03 @ 16:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0