Vinterdepp
DATUM: 2008-12-04 | KLOCKSLAG: 02:26:43

Hatar att vara så här sjuk. Eller det är snarare att känna mig kraftlös och vek som är det värsta. Även om jag har feber så bruka jag kunna jobba men de är bara att jag bara mår illa, febrig, hängig och konstant trött. Skjut mig.

Ikväll kom bokhyllan upp men de är nog det största fuskbygget någonsin! "taket" är inte som de ska då jag satt sidoplankan upp och ner men de får fan duga. Fick ändå ihop skiten NÄSTAN helt själv, det är de bästa.
Som sagt är fortfarande sjuk, så det blir troligtvis hemma i morgon med:S Måste fixa nå plugg också. Snackade även med en angående jobb idag, så jag måste nog in en sväng på skolan och skriva ut CV och gå med det dit. Håll tummarna allihopa, det lät faktiskt riktigt lovande, iaf om hon fick bestämma.


Dagen idag har spenderats i sängen halva dagen typ. Sedan storhandla med Mamma, käka middag hos dom. Kikat på träningen, sedan käka på Max och nu legat hemma förstörd.



Jag och Elin låg och nötte Apberget för någon dag sedan (för ovanlighetens skull) och insåg att de är galet många som är gravida nu, alltså i våran egen ålder. Ganska sjukt, känns som om hela Skellefteå är på smällen nu. Är glad för deras skull, men varför inte gå ut skolan före? Skaffa ett jobb (vilket är svårt nu), flyttat från Mamma och Pappa och dessutom kanske vara tsm med karln sin (i alla fall veta vem pappan är?). Visst blir man gravid och inte kan/vill göra abort så går de ju inte att göra så mycket utom att skyddat sig från början. Visst blir man sugen själv, men är ganska nöjd med livet som de är nu ändå.

Men visst skulle vi alla kunna sätta livet till för en liten Kingston (Gwen Stefanis barn)


Dröm sött allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0