Bussråtta
DATUM: 2008-06-27 | KLOCKSLAG: 13:11:01

Har ännu igen två timmars bussresa framför mig. GALET LESS!
Igår innan jag åkte till Skellefteå för personalfest så köpte jag det efterlängtade busskortet som räcker i en månad. Kostade 1390:- Men räknade snabbt ut att om jag åker ca 9st tur och retur resor så skulle jag snabbt tjäna igen det och de gör jag garanterat innan nästa vecka. Ska pendla och jobba dubbla heltider på Bar Opalen i Skellefteå och Subway i Umeå. Så då är de ju lugnt.

Träffade även Lindy ute igår förresten, Lindy är en gammal lagkamrat och målvakts kompanion sedan Rönnskärstiden. Hon har i alla fall just blivit utbildad frisör! Hon har nu lovat att klippa mig om hon fick färga också.
Jag har lite "frisörskräck" eller nä men jag hatar att klippa mig, känns som om de alltid blir fel och så ska jag må dåligt över det, men därför känns de bra att Lindy ska klippa mig, hon är alltid snygg i håret och hon är någon att litta på! Hon brukar göra själv eller så låta någon annan utföra hennes idéer och det känns tryggt när de alltid blir så snyggt.




Läste just på starlounge om den Tjeckiska supermodellen Karolina Kurkova. Brasiliansk media har kapat henne vid fotknölarna för att de tycker hon är för tjock? COME ON! Ge flickan lite andrum! De gör ju bara så att vi andra kan få känna oss lite modellaktiga för en gångs skull, eller något sånt.
Det är visserligen ingen smickrande bild men de är då fan så mycket bättre än de som är riktigt anorektiska! Kurkova är fortfarande för smal för sitt eget bästa.





Är inne i en chillperiod nu. Lyssnar mycket på James Morrison, The Fray, Lifehouse, Rihanna och Coldplay. Chillar även med stilen, mjuk och obrydd.

The Fray - How to save a life
James Morrison - Undiscover
Rihanna - Good girl gone bad
Lifehouse - Your all I want
Coldplay - Life in Technicolor

Har åkt buss i en timme och är redan riktigt less. Ska nog ta mitt bakis huvud och sova i stället så jag är pigg för att jobba natt. 20.00-03.30 at Subway! See you drunk ass there!


Peace out!

Kommentarer
Postat av: paat

jag svimmar av äckelhet när jag ser bilden till vänster.... uääavhvanrh

2008-07-14 @ 23:30:39
URL: http://diamondeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0