förlåt
DATUM: 2008-06-14 | KLOCKSLAG: 14:01:57

Ber så hemskt mkt om ursäkt av dålig uppdatering..

En snabb resume då..
Igår jobbade jag sammanlagt 16timmar.
Opalen 07.00-15.00 sedan på Ainas mellan 15.00-23.00


Efter det så drog jag och min Elin på Olearys för att ta oss en afterwork..


Nu sitter jag i Umeå igen. Ska överraska Viktor som fyller 18år idag. Har dammusga lägenhet och plockat undan det värsta. Jag har ju själv varit med och stöka ner så de är ju inte mer än rätt att jag städa oxå..

Ska skriva ett brev till Viktor och lägga upp hans present på sängen. Sen ska jag ut och motionera för första gången på 3veckor:S

I natt ska jag även jobbaSubway i kungspassagen. Så om ni fylletrattar ska käka efter krogen så vet ni ju vars ni ska gå ;)
Finns där mellan 21.00 & 03.00



Ska väl lägga upp en outfit

En Svartvit randig body med mina vida Vila shorts eller vad man nu ska säga
Sedan även mina K2 som kommer att finnas på fötterna större delen av dagen.



Nu ska jag dra ut
Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0