Måndag 16/6
DATUM: 2008-06-16 | KLOCKSLAG: 23:49:17

Idag har jag hunnit med mycket.

Upp 6 - körlektion klockan 7


klockan 8-15 jobba på Opalen.

Efter det så har jag gjort en massa ärenden på stan. Har bland annat fått mig en ny Mp3, skaffat mobilt bredband från 3.
Så nu kommer jag kunna vara social lite överallt.

Har även varit barnvakt och har tränat. Fick springa in mina nya träningsgrejer. Jacka m tights och nya springskor.

Tänkte lägga in lite bilder men hitta inte kabeln..


Nu ska jag packa väskan för att åka till Hertsånger i morgon och slita häcken av mig på bondgården


Lanternan på torsdag allihopa! Premiären och då skare vara mycket folk och Rönnskärs brudar kommer och röjer! Inte en lugn stund kan ni vänta er!



Saknar dig!

Peace Out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0