Onsdag 11juni
DATUM: 2008-06-11 | KLOCKSLAG: 11:21:44

Är fortfarande i Umeå. Har legat magsjuk eller något liknande, har inte mått bra i alla fall och hoppas inte jag har smittat Vickan. ;)

Han åker förövrigt till Uppsala idag medans jag åker till Robertfors för att träffa små kusinerna som får sommarlov idag. Riktigt härligt!

Personalmöte på SUbway i morgon. Tagga på flytten och börja jobba på riktigt! Viktor fyller även 18 på lördag, gratta han då allihopa! Själv kommer jag troligtvis måste jobba 12-23 den dagen:S INTE TAGGAD



Ses om några dagar ärtan! Grattis i förskott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej lilltjoppa!

Kul att jag hittat din blogg så jag kan följa med lite vad som händer i ditt liv, inte så ofta vi pratas ju, tyvärr... Så du är sjuk, stackars, Krya på dig! Jag kommer hem i sommar så då ses vi, hoppas jag!!

Puss å kram!

//Moster L

2008-06-12 @ 03:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0