Onsdag 18juni
DATUM: 2008-06-18 | KLOCKSLAG: 23:39:17

Uppdateringen har varit usel:S
Det är så att jag hänger på en gård vid Ånäset. Eller snarare sliter.

Är som sagt uppvuxen på en gård. Så bonde livet har alltid funnits där. Men nu hjälper jag en kompis som då jobbar på gården. Idag har vi mjölka, röjt skog och mjölka igen. Från 07.00-20.30. Då förstår ni alltså.


När jag och Malin idag var ute på hygget och slet så blev de dock några pauser som en gång slutade i att vi pratade om sex och förhållanden.

Tex om man skulle funka att styra upp Swingers lr trekant när man är i ett förhållande.
Vilka utvägar de kunde få osv.

Är det något Du skulle kunna ställa upp på?


Vanliga frågor som vi kom fram till att folk ställer!
Är det fel att vara nyfiken?
Har man rätt att säga stopp?
Vad är rätt och vad är fel?
Är det fel att din kille/tjej kan tända på något annat än hederligt "vanligt sex"?



 









Tillbaka till stadslivet och Byske för lanternan med (X)laget i morgon! Natti


 


Kommentarer
Postat av: elin M

Haha, Jag skulle inte ställa upp på trekant ifall jag var tillsammans med någon, Ja det är okej att dom tänder på någon annat än vanligt hederligt sex, självklarft! ;D Puss Marica! Hade de kul i byske på midsommar btw?? =)

2008-06-22 @ 02:02:13
URL: http://volt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0