Söndag 15/6
DATUM: 2008-06-16 | KLOCKSLAG: 00:17:58

klockan är nu kring halv 12.
Ska upp klockan sex för att ha körlektion och sedan jobba mellan 8 och 15.




Satt tidigare i morse och klickade runt på http://wwwstevemadden.se och http://www.sneakersnstuff.com. Hittade massor av skor jag vill ha! När jag fått lön ska jag nog beställa..



Dessa skor och klänning kommer från stevemadden och är grymt underbara!




Dessa skor kommer då från sneakersnstuff och jag måste säga att jag har en förkärlek till converse. Skulle helst ha alla olika sorter!


Som alla kanske fattar så har både jag och viktor en fetish till skor. ÄLSKAR DOM! Jag har drygt över 20par skor och Viktor har väl något liknande. Synd bara att han ska ha storlek 47 på fötterna medans jag har 38:S

Kikade just på http://www.forever21..com. Där finns oxå mängder på saker jag snart ska inhandla


Snart finns dom i min garderob!



Jag har kommit fram till att jag har en annorlunda stil eller vad man ska säga. Ena dagen står jag där med mina baggypants och enda dagen i klänning och highheels och en tredje dag i ,vad man nu kan jämnföra det med, "skatestil". Jag har en väldigt varierande stil. Men de gillar jag.


Jag satt även och kikade på stockholmstreetstyle´s blogg. Dom har varit väldigt dåliga på att uppdatera men det fanns väldigt mycket snyggt men mkt väldigt annorlunda men snygga på sitt sett.

Måste säga att detta gillar jag, de tjejerna klär i. Det är några av mina olika blandningar av stil.


Även killsidan är väldigt varierande. Mycket annorlund och snyggt.
Måste säga att jag gillar de 3 sista bäst!
JA, jag önskar att jag vore kille! I alla fall när de gäller kläder.






En sista grej innan jag lägger mig. Måste säga att Sveriges vackraste tjej är nog Amanda Berg, http://amandaberg.devote.se.
Hennes stil, hår. Att kunna sticka ut!
smäller in en bild här på henne.




Godnatt allihopa
önskar norrland

Kommentarer
Postat av: your sister

Ruskigt snyggakläder ,



saknar dig syster

komhiiiit <3<3<3<3<3<3<3<3

2008-06-20 @ 14:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0