vardagsliv
DATUM: 2009-05-08 | KLOCKSLAG: 13:34:52

trist, gammalt, grått, vanligt vardagsliv?
Nä det lever inte jag. Visst jag lever kanske ett vanligt liv som alla andra men jag tycker då fan inte att det är grått och tråkigt. Har sovit bort hela dagen idag fram till nu och sedan käkat två korvmackor. Sen ska jag nog gå ut och mya med crille i solen en stund för att sedan åka in till stan och börja mitt roliga arbetspass. Varför inte?
Har dessutom hämtat en cykel hos mamma så att jag kan ta mig fram och tillbaka under helgen. Måste sluta köra bilen mellan mig och statoil och mig och xzakt. Är ju inte direkt särskilt långt.

Nu börjar det klarna en del för sommaren. Ska bara fixa undan skolarbeten sen så är det ju praktiskt taget sommaren, stress! Under sommaren så blir det i alla fall att jobba på Subway och Xzakt (och Statoil) under Juni och Juli & Augusti får vi väl se då blir det iaf Subway och Statoil. Sen får vi se vad som händer i Augusti, antingen så blir det att mova till Umeå eller kanske följa C till Stockholm. Eller kanske bo på mammas soffa ett tag och sedan dra utomlands med Sara?
Efter jag har levt mitt liv med stress, liv, glamour och allt därimellan så kanske man ska stanna av litegranna och se över sin framtid. Men så långt orkar vi faktiskt inte tänka nu.
Vad ska ni göra i sommar och i eran framtid?


Puss

Kommentarer
Postat av: emsan

Hej! Sry, varit dålig på höra av mig osv - dåliga ursäkter den ena sämre än den andra. I vilket fall som helst, jag kommer jobba på Alltele i sommar och kommer sticka utomlands när det jobbet tar slut i augusti - kommer därför troligen sticka direkt det blir september, kommer ha ordnat så allt blir uppsagt till september och kommer 100% säkert att sticka då. Vet ej vars än men bort härifrån blir de, blir ev början i norge nobody knows. Kommer eventuellt bara sticka på en sista minuten och bara sova/sola/må bra en vecka före jag sticker och jobbar utomlands, blir fetspara pengar i sommar & tokjobba. Anyhow, du vet du är alltid välkommen hänga på & haru ingenstans att rymma i sommar är byske långt bort men du vet du är välkommen =) Kicka lite ass i skolan nu och dränk massa småttingar. Vi hade paltkrig i matan, de måste ni slå! Sköt om dig! Kramar / Emelie.

2009-05-09 @ 15:37:18
URL: http://emelieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0