Christoffer
DATUM: 2009-11-07 | KLOCKSLAG: 01:39:30

Du gör mig lyckligast i världen. Tack
Jag skulle ta en kula för dig. Förlåt för de gånger jag tvivlat. Vet att du inte varit här nere om det inte vore för mig, ber om ursäkt till dina vänner där uppe. Eller nej det gör jag inte. För det är val du gör och det är ett val som du som vuxen människa gör, och det handlar inte om att vara toffel. Utan ett framtidsval.
Önskar bara att jag fick gå och lägga mig bredvid dig varje kväll älskling. Få känna din värme och närhet. Baby boo. Det har gått 11månader sen jag fått säga pojkvän-flickvän (även om vi inte har något datum), 12månader sedan sleadslayer festen då du kom och mötte mig, vi var dom enda nyktra, vi dansade och myste. Gamla minnen och filmer gick i huvudetså som station, stadsfesten osv.
Har funnit mig själv, tror vi har behövt varandra för att komma dit vi är idag. Enda saken jag skäms över är att jag gråtit så mycket även om det mesta varit lyckotårar. Alltid lika lycklig och stolt då du presenterar mig som din flickvän, kärring, kvinna, gumma. Min kärlek, är lika kär fortfarande och du ger mig alla dessa fjärilar i magen när du tar på mig, kysser mig i pannan.
Älskade vän

Im so happy, im so glad, that i got you, i´d like to thank you and thank you means merci.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0