Mys.helg.
DATUM: 2010-09-04 | KLOCKSLAG: 13:32:46

Torsdag kväll kom ju faktiskt älskling ner och ska nu tillbringa helgen med. Kommer att ägna mig till letsdancepar häng som Jossan hatar. Men jag tror hon är lite avis bara. Nu ska ju hon vara nykter och jag är kung på det så då kan vi ju faktiskt ha letsdancepar häng bara jag och du Joss!

Igårkväll kom vi ut på Ljusterö och jag lagade mat till Älskling och svärisarna. Blev Tagligatelle med räkor, spenat och pesto bland annat. Galet gott med några glas vitt vin.
Flytt nu om två veckor nu till HammarbyHöjden. Spänd och taggad. Ska försöka komma igång med träningen då. Är på tiden. Har galen motivation men ryggen och trötthet stoppar mig. Jag vet, dåliga anledningar men kan inte springa utan att vara liggandes med kramp i ryggen någon dag efter. Tur jag har karln hemma som fixar den en stund iaf. Var hos naprapaten i Tisdags och pungade upp 500:- för lite ström i ryggen och streching. Ska dit åter igen på Tisdag och ska be om tillknäckning av hela kroppen. Sedan har jag bestämt mig, ska rehab träna ryggen. Vill verkligen komma igång och träna utan att gå sönder.

Förövrigt, Crille tvingade mig att köpa nya skor igår. Två par!

Nu ska jag toffla! Blir kräftor och VBpaj ikväll!


Kommentarer
Postat av: Josefine

hahahah :D

2010-09-06 @ 10:40:54
URL: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0